Vitamin és gyógyszer tároló (heti)

1,270 Ft

8 készleten (utánrendelhető)

Cikkszám: LM00975 Kategória:

Leírás

Azok számára, akiknek naponta több gyógyszert kell bevenniük, nagyon fontos a tabletták vagy kapszulák egyszeri és száraz tárolása. De még időnkénti alkalmi használat esetén is előnyös a gyógyszeradagolásunk. Az egyedileg feliratozott és egyben átlátszó kamrák lehetővé teszik a már bevitt gyógyszer ellenőrzését anélkül, hogy a kamrát fel kellene nyitni. Műanyag rendszerünk összesen 7 sorból áll a hétköznapokon, hétfőtől péntekig. Minden nap egy kamra áll az Ön rendelkezésére.
A címke angol nyelvű, és a következőképpen magyarázható:

MON-> Hétfő
TUE-> Kedd
WED-> Szerda
THU-> Csütörtök
FRI-> Péntek
SAT-> Szombat
SUN-> Vasárnap

Így nagyon jól látható a napi gyógyszerbevitel, az egyes kamrák kattanással záródnak, ami nagyon jól tart. Ugyanakkor egy ujjal könnyedén kinyithatja a kamrát, és eltávolíthatja vagy kiegészítheti a tartalmát. Még akkor is, ha a tablettadoboz leesik az asztalról, vagy véletlenül kicsúszik a kezéből, a gyógyszer biztonságban marad a kamrákban. Nem fenyeget a gyógyszer elvesztése! A gyerekeket ráadásul nem veszélyezteti, tudatlanságból hazug kábítószert hordhatnak és súlyosan megsérülhetnek. A gyógyszeres doboz kis súlya és karcsú kialakítása mindennapi társsá teszi. Minden alkatrész műanyagból készült, és könnyen tisztítható hagyományos mosogatószerrel vagy meleg vízzel. A szín véletlenszerűen kerül elküldésre.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.